Корпус
особистого розвитку (КОР)
Вступ.
Криза системи освіти
Проект КОР є
відповіддю на гостру кризу нинішньої
системи освіти, спричинену переходом
до інформаційного суспільства (точніше
– до цивілізації четвертого
психоінформаційного рівня – «рівня
мудрості»).
Найважливішими зовнішніми проявами
згаданої трансформаційної кризи є:
1. Прогресуючий розпад
існуючої державної системи середньої
і вищої освіти. Будь-яка державна
система освіти повинна навчити: а) бути
сильним і здоровим; б) бути спроможним
захистити себе і свою батьківщину
(інакше будеш рабом); в) вміти виконувати
суспільно-корисну роботу. У нинішній
системі освіти перші дві функції не
виконуються, оскільки майже відсутня
фізична культура, ручна праця,
військово-патріотична підготовка,
етичне виховання, натомість випускники
у своїй масі є хворими і безвольними, а
нерідко – морально зіпсованими. Тому
нинішня державна система освіти є
системою підготовки рабів. У результаті
все більше батьків відмовляються від
державних шкіл і намагаються навчати
своїх дітей самотужки.
2. Шалене зростання
інформаційних потоків. У результаті
головною проблемою стає не нестача
інформації, а вміння її обробляти,
виявляти в ній сенс, виявляти правду і
брехню, захищатися від інформаційного
сміття. Відповідно, головним завданням
освіти стає формування правильного
світогляду і вольових якостей, володіння
системними принципами і вміння їх
адекватно застосовувати в абсолютно
нових ситуаціях, вміння шукати інформацію
і самостійно навчатись. Окрім того,
оскільки одні професії швидко зникають,
а інші так само швидко народжуються,
виникає необхідність в постійному
перенавчанні та підвищенні кваліфікації,
а точніше – в системі неперервної
освіти.
3. Гостра нестача
кваліфікованих кадрів в інформаційній
сфері, передусім у програмуванні, а
також створенні аудіо- та відео продукції.
Наприклад, в Україні більш-менш здібні
студенти-програмісти наймаються
іноземними компаніями вже з другого-третього
курсу вищих навчальних закладів.
Відповідно, працедавців цікавить не
диплом про освіту, а реальні знання і
навички роботи. Після прийняття на
роботу в компанію навчальний процес
продовжується – завдяки колективній
роботі та самоосвіті.
4. Безініціативність
багатьох робітників, що є на ринку праці.
Незважаючи на достатній рівень
кваліфікації, наймані працівники
продовжують працювати за звичками, які
отримали під час освіти у школі та ВНЗ.
А саме: звичка робити лише те, що задають,
і не вдумуватися в доцільність отриманого
завдання. Натомість необхідними умовами
кар’єрного та особистого зростання на
певних посадах є здоровий критицизм та
інноваторська ініціативність, розуміння
своєї відповідності виконуваній функції
чи посаді.
Соціальне замовлення
Таким чином, існує
виразне соціальне замовлення на створення
навчальних закладів нового типу, які б
виховували українську людину з цілісним
світоглядом, козацьким здоров’ям,
організаторськими навиками, високими
вольовими та морально-патріотичними
якостями, вмінням самостійно навчатися
і швидко досягати успіхів у будь-якій
сфері життєдіяльності, передусім
інформаційній.
Історичний
прецедент
Яскравий приклад
успішного переходу до нової
суспільно-економічної формації подала
Англія на початку 19-го століття.
Несподівано (і приховано) для всього
світу вона стрімко здійснила технологічний
прорив (перехід до машинного виробництва),
пов’язані з цим організаційний і
світоглядний прориви (перехід до
науково-технічної культури з усвідомленням
своєї всесвітньої цивілізаторської
місії). В результаті у 1870 році Англія,
чисельність якої складала лише 1 відсоток
чисельності людства, переробляла 50
відсотків світового виробництва бавовни,
видобутку вугілля і виплавки заліза.
Головним рушієм світоглядних,
організаційних і технологічних новацій
Англії стала людина нового типу —
славнозвісний «англійський джентльмен».
Нова англійська еліта була штучно
створена і виплекана в навчальних
закладах нового типу, відомих як «фабрики
джентльменів». Ними стали університети
в Оксфорді і Кембриджі. Їхня успішна
діяльність була викликана соціальним
замовленням на формування людей не лише
освічених, але й вольових, з характером,
дисциплінованих, фізично сильних,
спроможних відстоювати національні
інтереси у будь-якій точці світу.
Український
варіант: КОР
Перший навчальний
заклад нового типу під назвою «Корпус
Особистого Розвитку» (КОР, далі – Корпус)
створює Міжнародна громадська організація
«Українська Національна Громада» (УНГ)
на підставі мети і завдань, передбачених
її статутом. На етапі свого становлення
навчальний заклад може використовувати
тимчасову назву «Клуб Особистого
Розвитку». Корпус створюється на базі
закритого відпочинкового центру,
розташованого серед чистої природи
Київщини.
Завдання
- Корпус має навчити діяти на всіх 7
рівнях буття. Випускник Корпусу повинен
вміти:
-
1) захищати себе і Батьківщину;
-
2) перебувати у стані чистоти, ніколи
не хворіти і вміти зцілювати інших,
перебувати в гармонії з навколишнім
світом;
-
3) створювати і вести власні бізнеси,
передусім в інформаційній сфері;
-
4) створювати і керувати соціальними
проектами, діяти в команді;
-
5) створювати і розгортати власні засоби
масової інформації;
-
6) перебувати в єдності з Українським
егрегором і вміти отримувати від нього
необхідну підтримку;
-
7) володіти цілісним світоглядом і
передавати його іншим.
Особливості
викладання
Навчання в Корпусі
здійснюється під гаслом «навчаємось
працюючи», тобто кожний предмет має за
мету створення певного корисного для
суспільства продукту, бажано з перспективою
комерційного застосування. Відповідно,
навчання поєднується з виробничою і
дослідницькою діяльністю, що суттєво
підвищує ефективність навчання.
Додатковим чинником ефективності є те,
що: 1) учні зацікавлені освоїти всі
предмети, що викладаються; 2) навчання
відбувається методом глибокого занурення
у предмет в рамках спеціалізованих
навчальних циклів; 3) форми навчання:
дистанційна (самопідготовка), семінари
в Києві, семінари за межами Києва
(Карпати, Крим, Київщина, Волинь тощо).
У результаті Корпус – це не лише
навчальний заклад, але також
спортивно-оздоровчий, бізнесовий,
продюсерський, державотворчий, етнотворчий
і духовно-світоглядний центр.
Базові
предмети
Навчальний рік починається 22 червня
2010 року. Протягом першого навчального
року викладаються наступні предмети:
|
Навчальний предмет |
Практичний продукт |
1 |
Фізкультура з елементами бойових
єдиноборств в контексті української
історії |
Рекламні ролики і відеокурси з
кожного циклу |
2 |
Тренінги з духовного, психічного і
фізичного розвитку особистості,
лідерських якостей та командної
роботи, а також з соціології, економіки,
бізнесу, логіки, самоосвіти. |
Рекламні ролики і відеокурси з
кожного циклу |
3 |
Комп’ютерна справа і технології:
ручна праця, електротехніка, радіомонтаж,
радіоелектроніка, мікропроцесорна
техніка, програмування, сучасні системи
зв’язку, веб-дизайн, телекомунікації,
шпіонаж та захист інформації, соціальні
мережі, OC Лінукс,
адміністрування серверів, розгортання
мереж та їхній захист. |
Повністю українізована операційна
система Гопак-Лінукс, програмно-інформаційне
середовище АРСА, інтернет-банкінг,
соціально-економічна модель Третього
Гетьманату – глобальної української
національної держави-корпорації. |
4 |
Українська мова в контексті
українознавства, українські пісні та
танці, подорожі до музеїв та історичних
місць, вироблення термінології
|
Електронний тлумачний словник мови
Сенсар (окультуреної укр. мови, де
ключові слова наповнені точним сенсом) |
5 |
Англійська мова з твердими навиками
вільного спілкування |
Англомовний коментар до словника
Сенсара, створення англомовної аудіо
та відеопродукції. |
6 |
Сучасні медіа технології, створення
електронних ЗМІ та систем дистанційного
навчання |
Аудіо- та відеопродукти навчального,
просвітницького та світоглядного
характеру з їх розміщенням на центральних
каналах |
7 |
Мистецтво і технології перекладу
та озвучення кінофільмів |
Озвучення українською мовою іноземних
кінофільмів, озвучення англійською
мовою україномовних фільмів |
8
|
Акторська майстерність |
Ігрові відеофільми |
9 |
Морське козацьке виховання, життя
на дикій природі
|
Ігрові та навчальні відеофільми |
10
|
Математика і статистика, передусім
дискретна математика, лінійна алгебра,
аналітична геометрія, чисельні методи,
математична статистика, теорія ігор. |
Алгоритми для програмного забезпечення,
навчальна література |
11 |
Психологія особистості і персональна
сумісність, психологічно стійкі
колективи |
Програма психологічної ідентифікації
та моделювання інтертипних стосунків
з врахування психотипів, рівнів
особистого розвитку та психокаст. |
12 |
Метафізика і здоровий спосіб життя |
Радіопрограми, ігрові та навчальні
відеофільми про вміння жити без хвороб,
здатність до самозцілення і зцілення
інших, життя в гармонії з Всесвітом |
Керівництво
- Керування Корпусом здійснює директор
Корпусу, який призначається Головою
УНГ за поданням голови Освітньої ради
УНГ.
Учні
Для навчання в Корпусі
приймаються українці з середовища
прихильників УНГ. Добір учнів відбувається
у червні кожного року в ході 10-денного
тренувального табору на природі. Вік
учнів – від 15 років (після закінчення
9-го класу). В окремих навчальних циклах
можуть брати участь (також на платній
основі) дорослі з середовища УНГ за
згодою голови Освітньої ради УНГ.
Оплата
- Навчання платне. Вартість річного
навчання в цілому і кожного навчального
циклу зокрема розраховується і
повідомляється до 25 березня кожного
року.
Диплом
про закінчення Корпусу
Щороку учні
отримують атестат, в якому зазначаються
пройдені курси і успішність їх засвоєння
за 5-бальною системою. Випускники Корпусу
отримують диплом. Форма атестатів і
диплому виробляється і затверджується
Стратегічною Радою УНГ на основі досвіду
першого року роботи Корпусу.
працевлаштування
Працевлаштування
учнів і випускників Корпусу відбувається
на підприємствах, заснованих УНГ, а
також у компаніях, що є колективними
членами УНГ або меценатами Корпусу.
Випускник має
право влаштовуватися на роботу в інші
компанії. Але тоді ця компанія-роботодавець
повинна відшкодувати вартість трирічного
навчання в КОР у двократному розмірі.
|