Великi Українцi
Меню сайту

Категорії каталога
офіційна медицина [1]
про прививки [1]
суспільство і культура [5]
Великий Світ [4]

Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 96

Головна » Статті » люди людям про людей » суспільство і культура

Корпус особистого розвитку (КОР)

Корпус особистого розвитку (КОР)

Вступ. Криза системи освіти

Проект КОР є відповіддю на гостру кризу нинішньої системи освіти, спричинену переходом до інформаційного суспільства (точніше – до цивілізації четвертого психоінформаційного рівня – «рівня мудрості»)1. Найважливішими зовнішніми проявами згаданої трансформаційної кризи є:

1. Прогресуючий розпад існуючої державної системи середньої і вищої освіти. Будь-яка державна система освіти повинна навчити: а) бути сильним і здоровим; б) бути спроможним захистити себе і свою батьківщину (інакше будеш рабом); в) вміти виконувати суспільно-корисну роботу. У нинішній системі освіти перші дві функції не виконуються, оскільки майже відсутня фізична культура, ручна праця, військово-патріотична підготовка, етичне виховання, натомість випускники у своїй масі є хворими і безвольними, а нерідко – морально зіпсованими. Тому нинішня державна система освіти є системою підготовки рабів. У результаті все більше батьків відмовляються від державних шкіл і намагаються навчати своїх дітей самотужки.

2. Шалене зростання інформаційних потоків. У результаті головною проблемою стає не нестача інформації, а вміння її обробляти, виявляти в ній сенс, виявляти правду і брехню, захищатися від інформаційного сміття. Відповідно, головним завданням освіти стає формування правильного світогляду і вольових якостей, володіння системними принципами і вміння їх адекватно застосовувати в абсолютно нових ситуаціях, вміння шукати інформацію і самостійно навчатись. Окрім того, оскільки одні професії швидко зникають, а інші так само швидко народжуються, виникає необхідність в постійному перенавчанні та підвищенні кваліфікації, а точніше – в системі неперервної освіти.

3. Гостра нестача кваліфікованих кадрів в інформаційній сфері, передусім у програмуванні, а також створенні аудіо- та відео продукції. Наприклад, в Україні більш-менш здібні студенти-програмісти наймаються іноземними компаніями вже з другого-третього курсу вищих навчальних закладів. Відповідно, працедавців цікавить не диплом про освіту, а реальні знання і навички роботи. Після прийняття на роботу в компанію навчальний процес продовжується – завдяки колективній роботі та самоосвіті.

4. Безініціативність багатьох робітників, що є на ринку праці. Незважаючи на достатній рівень кваліфікації, наймані працівники продовжують працювати за звичками, які отримали під час освіти у школі та ВНЗ. А саме: звичка робити лише те, що задають, і не вдумуватися в доцільність отриманого завдання. Натомість необхідними умовами кар’єрного та особистого зростання на певних посадах є здоровий критицизм та інноваторська ініціативність, розуміння своєї відповідності виконуваній функції чи посаді.

Соціальне замовлення

Таким чином, існує виразне соціальне замовлення на створення навчальних закладів нового типу, які б виховували українську людину з цілісним світоглядом, козацьким здоров’ям, організаторськими навиками, високими вольовими та морально-патріотичними якостями, вмінням самостійно навчатися і швидко досягати успіхів у будь-якій сфері життєдіяльності, передусім інформаційній.

Історичний прецедент

Яскравий приклад успішного переходу до нової суспільно-економічної формації подала Англія на початку 19-го століття. Несподівано (і приховано) для всього світу вона стрімко здійснила технологічний прорив (перехід до машинного виробництва), пов’язані з цим організаційний і світоглядний прориви (перехід до науково-технічної культури з усвідомленням своєї всесвітньої цивілізаторської місії). В результаті у 1870 році Англія, чисельність якої складала лише 1 відсоток чисельності людства, переробляла 50 відсотків світового виробництва бавовни, видобутку вугілля і виплавки заліза.

Головним рушієм світоглядних, організаційних і технологічних новацій Англії стала людина нового типу — славнозвісний «англійський джентльмен». Нова англійська еліта була штучно створена і виплекана в навчальних закладах нового типу, відомих як «фабрики джентльменів». Ними стали університети в Оксфорді і Кембриджі. Їхня успішна діяльність була викликана соціальним замовленням на формування людей не лише освічених, але й вольових, з характером, дисциплінованих, фізично сильних, спроможних відстоювати національні інтереси у будь-якій точці світу.

Український варіант: КОР

Перший навчальний заклад нового типу під назвою «Корпус Особистого Розвитку» (КОР, далі – Корпус) створює Міжнародна громадська організація «Українська Національна Громада» (УНГ) на підставі мети і завдань, передбачених її статутом. На етапі свого становлення навчальний заклад може використовувати тимчасову назву «Клуб Особистого Розвитку». Корпус створюється на базі закритого відпочинкового центру, розташованого серед чистої природи Київщини.

Завдання

Корпус має навчити діяти на всіх 7 рівнях буття. Випускник Корпусу повинен вміти:
1) захищати себе і Батьківщину;
2) перебувати у стані чистоти, ніколи не хворіти і вміти зцілювати інших, перебувати в гармонії з навколишнім світом;
3) створювати і вести власні бізнеси, передусім в інформаційній сфері;
4) створювати і керувати соціальними проектами, діяти в команді;
5) створювати і розгортати власні засоби масової інформації;
6) перебувати в єдності з Українським егрегором і вміти отримувати від нього необхідну підтримку;
7) володіти цілісним світоглядом і передавати його іншим.

Особливості викладання

Навчання в Корпусі здійснюється під гаслом «навчаємось працюючи», тобто кожний предмет має за мету створення певного корисного для суспільства продукту, бажано з перспективою комерційного застосування. Відповідно, навчання поєднується з виробничою і дослідницькою діяльністю, що суттєво підвищує ефективність навчання. Додатковим чинником ефективності є те, що: 1) учні зацікавлені освоїти всі предмети, що викладаються; 2) навчання відбувається методом глибокого занурення у предмет в рамках спеціалізованих навчальних циклів; 3) форми навчання: дистанційна (самопідготовка), семінари в Києві, семінари за межами Києва (Карпати, Крим, Київщина, Волинь тощо). У результаті Корпус – це не лише навчальний заклад, але також спортивно-оздоровчий, бізнесовий, продюсерський, державотворчий, етнотворчий і духовно-світоглядний центр.

Базові предмети

Навчальний рік починається 22 червня 2010 року. Протягом першого навчального року викладаються наступні предмети:


Навчальний предмет

Практичний продукт

1

Фізкультура з елементами бойових єдиноборств в контексті української історії

Рекламні ролики і відеокурси з кожного циклу

2

Тренінги з духовного, психічного і фізичного розвитку особистості, лідерських якостей та командної роботи, а також з соціології, економіки, бізнесу, логіки, самоосвіти.

Рекламні ролики і відеокурси з кожного циклу

3

Комп’ютерна справа і технології: ручна праця, електротехніка, радіомонтаж, радіоелектроніка, мікропроцесорна техніка, програмування, сучасні системи зв’язку, веб-дизайн, телекомунікації, шпіонаж та захист інформації, соціальні мережі, OC Лінукс, адміністрування серверів, розгортання мереж та їхній захист.

Повністю українізована операційна система Гопак-Лінукс, програмно-інформаційне середовище АРСА, інтернет-банкінг, соціально-економічна модель Третього Гетьманату – глобальної української національної держави-корпорації.

4

Українська мова в контексті українознавства, українські пісні та танці, подорожі до музеїв та історичних місць, вироблення термінології

Електронний тлумачний словник мови Сенсар (окультуреної укр. мови, де ключові слова наповнені точним сенсом)

5

Англійська мова з твердими навиками вільного спілкування

Англомовний коментар до словника Сенсара, створення англомовної аудіо та відеопродукції.

6

Сучасні медіа технології, створення електронних ЗМІ та систем дистанційного навчання

Аудіо- та відеопродукти навчального, просвітницького та світоглядного характеру з їх розміщенням на центральних каналах

7

Мистецтво і технології перекладу та озвучення кінофільмів

Озвучення українською мовою іноземних кінофільмів, озвучення англійською мовою україномовних фільмів

8

Акторська майстерність

Ігрові відеофільми

9

Морське козацьке виховання, життя на дикій природі

Ігрові та навчальні відеофільми

10

Математика і статистика, передусім дискретна математика, лінійна алгебра, аналітична геометрія, чисельні методи, математична статистика, теорія ігор.

Алгоритми для програмного забезпечення, навчальна література

11

Психологія особистості і персональна сумісність, психологічно стійкі колективи

Програма психологічної ідентифікації та моделювання інтертипних стосунків з врахування психотипів, рівнів особистого розвитку та психокаст.

12

Метафізика і здоровий спосіб життя

Радіопрограми, ігрові та навчальні відеофільми про вміння жити без хвороб, здатність до самозцілення і зцілення інших, життя в гармонії з Всесвітом


Керівництво

Керування Корпусом здійснює директор Корпусу, який призначається Головою УНГ за поданням голови Освітньої ради УНГ.

Учні

Для навчання в Корпусі приймаються українці з середовища прихильників УНГ. Добір учнів відбувається у червні кожного року в ході 10-денного тренувального табору на природі. Вік учнів – від 15 років (після закінчення 9-го класу). В окремих навчальних циклах можуть брати участь (також на платній основі) дорослі з середовища УНГ за згодою голови Освітньої ради УНГ.

Оплата

Навчання платне. Вартість річного навчання в цілому і кожного навчального циклу зокрема розраховується і повідомляється до 25 березня кожного року.

Диплом про закінчення Корпусу

Щороку учні отримують атестат, в якому зазначаються пройдені курси і успішність їх засвоєння за 5-бальною системою. Випускники Корпусу отримують диплом. Форма атестатів і диплому виробляється і затверджується Стратегічною Радою УНГ на основі досвіду першого року роботи Корпусу.

працевлаштування

Працевлаштування учнів і випускників Корпусу відбувається на підприємствах, заснованих УНГ, а також у компаніях, що є колективними членами УНГ або меценатами Корпусу.

Випускник має право влаштовуватися на роботу в інші компанії. Але тоді ця компанія-роботодавець повинна відшкодувати вартість трирічного навчання в КОР у двократному розмірі.

1 Попередніми були цивілізації рівнів «особистого досвіду» (неоантропи), «нормативного мислення» (кроманьйонці), «творчості» (арії).

Категорія: суспільство і культура | Додав: gukrainians (27.12.2009) | Автор: Українська Національна Громада
Переглядів: 1275 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Copyright MyCorp © 2019
Зробити безкоштовний сайт з uCoz